Opiskelijat kehittivät liikuntaan koukuttavia pelejä

Tampereen ammattikorkeakoulun tietojenkäsittelyn opiskelijat (TIKO18) ovat kehittäneet osana opintojaan useita liikuntaan ja fyysiseen aktiivisuuten houkuttavia ja koukuttavia pelejä. Pelien rakentaminen ja testaaminen huipentui huhtikuun lopussa TAMK:n Pelimessuille, jossa yleisö, toimeksiantaja  ja peliyritykset arvioivat ja palkitsivat parhaita pelejä. Liikunnallisten pelien kehittämistä on tehty opetus- ja kulttuuriministeriön liikunnan vastuualueen tukeman Mikä saa mut liikkumaan? -hankkeen toimeksiannosta.

Täältä voittajien nettisivuille, kannattaa tsekata, ladata ja pelata:
http://18tiko1f.projects.tamk.fi/ (Healthiona)
http://18tiko2c.projects.tamk.fi/ (JDCE)
http://18tiko2b.projects.tamk.fi/ (Sprint Garden)

Lisätietoja: Mikä saa mut liikkumaan? -hankkeen projektipäällikkö Anne Ketola, anne.r.ketola@tuni.fi
Katso myös hankkeen sivut: https://projects.tuni.fi/msml/

 

Pelaaminen ja fyysinen aktiivisuus voivat kulkea käsi kädessä, osoitettiin Tampereen ammattikorkeakoulun Pelimessuilla