Opiskelijat kehittivät liikuntaan koukuttavia pelejä

Julkaistu: Kategoria: Ajankohtaista Asiasanat:

Tampereen ammattikorkeakoulun tietojenkäsittelyn opiskelijat (TIKO18) ovat kehittäneet osana opintojaan useita liikuntaan ja fyysiseen aktiivisuuten houkuttavia ja koukuttavia pelejä. Pelien rakentaminen ja testaaminen huipentui huhtikuun lopussa TAMK:n Pelimessuille, jossa yleisö, toimeksiantaja ja peliyritykset arvioivat ja palkitsivat parhaita pelejä. Liikunnallisten pelien kehittämistä on tehty opetus- ja kulttuuriministeriön liikunnan vastuualueen tukeman Mikä saa mut liikkumaan? -hankkeen toimeksiannosta.

Täältä voittajien nettisivuille, kannattaa tsekata, ladata ja pelata:
http://18tiko1f.projects.tamk.fi/ (Healthiona)
http://18tiko2c.projects.tamk.fi/ (JDCE)
http://18tiko2b.projects.tamk.fi/ (Sprint Garden)



Lisätietoja:

Mikä saa mut liikkumaan? -hankkeen projektipäällikkö Anne Ketola, anne.r.ketola@tuni.fi
Katso myös hankkeen sivut: https://projects.tuni.fi/msml/

Jussi Ansala

Korkeakoululiikunnan erityisasiantuntija

Kirjoittajaprofiili: Jussi Ansala

Sinua voisi kiinnostaa myös